2022.
ISBN:
9789531431989
Biblioteka:
Nakladnik:
Mozaik knjiga

U blizini Cornwalla u sjevernoj Engleskoj nalazi se dvorac obitelji Trelawney. Iako njezini članovi žive u njemu, dvorac je svejedno zapušten. Članovi obitelji nemaju novca da ga uzdržavaju, renoviraju i u njemu žive na način na koji su njihovi preci do prije samo pedesetak godina u njemu živjeli. Slaba financijska podloga ali i loši odnosi među članovima obitelji glavni su razlog nebrige za taj objekt.

I dok Nacionalna zaklada za zaštitu kulturne baštine poziva Trelawneyjeve na plaćanje poreza, ova se obitelj raznim bankarskim špekulacijama nastoji tome oduprijeti i zadržati dvorac u svom vlasništvu.

Na trenutak humorističan, ovaj roman zapravo otkriva poražavajuće propadanje povijesti, tužnu sliku zanemarivanja jednog dijela engleske povijesti.

Obitelj Trelawney istodobno je društvena satira i ljubavna priča koja se odvija u usporednim svjetovima britanskog plemstva i visokih novčarskih krugova, a u konačnici slavi snagu ženskog prijateljstva. Nadahnut prijevod Mladena Jurčića vješto dočarava duhovitost i emocionalni naboj ovog hvaljenog drugog romana Hanne Rothschild.

O autorici:

Hannah Rothschild je spisateljica, filmašica, humanitarna radnica i upraviteljica tvrtke. 2012. godine objavila je knjigu Barunica, biografiju svoje pratete Pannonice Rothschild. Njezin prvi roman Nevjerojatnost ljubavi (hrvatski prijevod, djelo Mirne Čubranić, objavljen 2017. u nakladi Mozaika knjiga) osvojio je nagradu Bollinger Everyman Wodehouse za najbolji komični roman, a našao se i u užem izboru za Baileys Womenʼs Prize for Fiction. Piše izvorne i za film prilagođene scenarije te članke za ugledne novine i časopise kao što su The Times, New York Times, Vogue i Vanity Fair. Njezine dokumentarne filmove emitirale su vodeće televizijske mreže, a prikazani su i na filmskim festivalima. 2018. godine primila je britansko odlikovanje CBE za doprinos umjetnosti, kao i za svoje humanitarno djelovanje. Živi u Londonu sa svoje troje djece.